Voor ons echocentrum in de regio hebben we 2 hele leuke en uitdagende vacature's.
Echocentrum

Vacature administratief en secretarieel ondersteuner 32u/week


Coöperatie Echocentrum Verve en Coöperatie Verve zijn op zoek naar een secretariële en administratieve medewerker.

Verve is een coöperatie van 6 samenwerkende verloskundigenpraktijken in de regio Rijnmond. Per  september dit jaar hebben we ook een gezamenlijk echocentrum opgestart voor het uitvoeren van echoscopie bij zwangeren onder de coöperatie Echocentrum Verve.

 Jouw rol

Deze bestaat uit 3 delen:

  1. Je bent ondersteuner op secretarieel en financieel gebied voor het bestuur van de coöperatie Verve. Je werkzaamheden zijn te vergelijken met een bestuurssecretaris.
  2. Je ondersteunt de manager en kwaliteitszorgmedewerker van het echocentrum bij het uitvoeren van hun taken. Je bent hierbij ook verantwoordelijk voor diverse administratieve en organisatorische taken zoals roosteren (planning), declaraties en financiële registratie.
  3. Voor een nieuw project binnen de coöperatie Verve is ook ondersteuning nodig op uitvoerend gebied, het organiseren en registreren van onderzoeken en het ondersteunen van de kwaliteitscoördinator van deze nieuwe zorginnovatie.

Functieprofiel

  • Minimaal MBO denk en werkniveau
  • Ervaring binnen een zorgorganisatie
  • Goede beheersing van microsoft office programma’s
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op administratief en/of secretarieel gebied.
  • Zeer sterk in organisatie en planning
  • Stressbestendig
  • In staat om heel zelfstandig te werken
  • Ervaring met financiële registraties
  • Goede sociale vaardigheden

Wij bieden

  • ZZP of loondienstcontract
  • Salariëring op basis van gemiddeld salaris voor een administratieve medewerker. Salaris is in overleg en afhankelijk van werkervaring.
  • 32 uur
  • Flexibele werktijden, thuiswerken ook (gedeeltelijk) mogelijk
  • Werken in een enthousiast en ambitieus team

 

Functieomschrijving

  • Registratie, controle en declaratie van uitgevoerde medische onderzoeken
  • Agendabeheer
  • Planning van roosters
  • Administratie
  • In en uitgaand emailverkeer voor echocentrum en coöperatie verve.
  • Notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten
  • Facturatie
  • Financiële organisatie
  • Organiseren van bijeenkomsten en ALV
  • Eigen inbreng is gewenst

 

Ben jij onze rots in de branding? Dan zien we graag je motivatie en CV verschijnen op emailadres: sollicitatie@verve-verloskunde.nl gericht aan Linda van den Berg.

Vacature Officemanager 24u/week


Coöperatie echocentrum Verve zoekt een officemanager voor haar nieuwe echocentrum.
Dit echocentrum is een samenwerking van 6 verloskundigenpraktijken. In dit centrum wordt de prenatale screening verricht voor alle zwangeren uit de regio. De onderzoeken worden aangeboden op 4 verschillende locaties. Op dit moment zijn er 6 echoscopisten werkzaam.

Jouw rol

Het organiseren van een startend echocentrum, het vormgeven van de processen en bedrijfsvoering van het echocentrum. Leiding geven aan ondersteunend en uitvoerend personeel. Het beheren en organiseren van financiën, contracten, relaties en diverse software systemen. Je onderhoud nauw contact met de kwaliteitszorgmedewerker en het bestuur van de coöperatie.

Functieprofiel

  • Minimaal HBO opgeleid
  • Management ervaring
  • Affiniteit met echoscopie / geboortezorg
  • Zeer sterke organisatorische kwaliteiten
  • In staat om op een prettige manier samen te werken en leiding te geven
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Zelfsturend en in staat om zelfstandig te werken

Wat bieden wij

  • Een contract op basis van ZZP in de opstartfase van 1 jaar
  • Minimaal 24 uur per week in opstartfase.
  • 70 euro per uur ex btw
  • Na opstartfase is de intentie een vaste aanstelling
  • Werken in een gezellig team
  • Mogelijkheid om tijd flexibel in te delen
  • Mogelijkheid om op locatie en thuis te werken

Functieomschrijving

Administratie

Beheren van administratieve taken en procedures, overeenkomsten met zorgverzekeraars, jaarcijfers opstellen, inkomende correspondentie verwerken, creëren van archiefsystemen, voorraadbeheer en administratieve taken toewijzen.

Financiën

Inzichtelijk maken van de geldstromen, controle op de verrichtingen binnen het echocentrum. In samenwerking met de administratieve ondersteuning het inrichten van de workflow voor de financiële stromen.

Documentatie
Verantwoordelijk voor het bewaren, beschermen en vernietigen van documentatie.

Systeembeheer
Efficiëntie bewaken en verbeteren door het beheren en implementeren van diverse systemen zoals Peridos en Astraia, inrichting en de aankoop van apparatuur.
Kantoorbeleid
Ontwerpen en implementeren van kantoorbeleid door standaardisatie , vergelijken van resultaten met de standaard en het uitvoeren van verbeteringen.

Plannen
Eventueel uitvoeren van operationele vereisten door het inplannen van werknemers en het toewijzen van taken.

Leiding geven
Aansturen en efficiënt inzetten van ondersteunend personeel. Het delegeren en toewijzen van activiteiten of taken aan de diverse medewerkers. Managen van de resultaten van personeel door werknemers te coachen en adviseren. Plannen, bijhouden en beoordelen van de resultaten van werkzaamheden. Opstellen van contracten.

Beleidsmatige vraagstukken neerleggen bij het bestuur van de coöperatie ter besluitvorming.

Jaarplanning
Voldoen aan financiële doelstellingen door jaarplanningen te maken.

Samenwerking

Netwerk onderhouden met diverse ketenzorgpartners. Overleggen en deelnemen aan vergaderingen binnen de stichting prenatale screening Zuid-west Nederland.

Kennis
Op de hoogte blijven van professionele en technische ontwikkelingen door cursussen en trainingen.

Correspondentie

Interesse?
Stuur een mail naar Linda van den Berg
sollicitatie@verve-verloskunde.nl
Graag inclusief een beschrijving van je ervaring en je motivatie.

010 2341355
Voor niet dringende vragen en het maken van afspraken.
06 46272220
Voor hulp bij de bevalling en spoedgevallen, 24 uur per dag bereikbaar.​

De Luiermand
Verloskundigenpraktijk Vlaardingen
Hoflaan 43i
3134 AC Vlaardingen

Contact
Telefoonnummer: 010 234 13 55
Bevallings- en spoedlijn: 06 46 27 2220
E-mail: info@deluiermand.nl

Klachten? Klik hier.

knov-logo-de-luiermand-wit